August 27, 2015

Mudahnya berbisnes secara Part Time dan Jana 4 angka setiap bulan


Ada pernah saya terbaca lebih baik lah kita jana RM1000 setiap bulan dengan berniaga dari makan gaji dan terima RM1000 setiap bulan? Wow dalam maksud tu. Tak salah rasanya jika kita boleh jana income 4 angka atas apa yang kita sudah terima dari gaji kita hanya dengan meluangkan masa 2-4 jam sehari di alam maya.

Waduh waduh. Begitu mudahnya berbisnes anda tidak perlu pun simpan stok hanya perlu komsum sahaja produk dan berkongsi. Ya semudah itu sayang semua.

Habis tu nak cari orang la apa la? Bisnes apa yang tak perlu cari orang habaq mai. Nak jugak hakak join. Semua perniagaan memerlukan kita berkenalan dengan orang baru, berkongsi kisah dan pengalaman kita consume produk dan sebarkan kebaikan produk melalui alam maya. Kita semua berniaga dengan orang bukan dengan beruk makanya perlu lah kita berkomunikasi berkongsi dengan orang di sekeliling kita.


So apa yang mudahnya bisnes secara part time ni?

1) PRODUK yang di yakini. Selamat, punya kelulusan KKM dan berkesan. Hah tu penting orang suka produk yang berkesan ye hehe.

2) Tidak memerlukan 24 jam dari hidup anda. Cukup hanya komited 2-4 jam sehari. Tapi fokus 4 jam tu untuk bisnes anda shaja.

3) Modal serendah RM80 untuk memulakan perniagaan online ini.

4) Stok tidak perlu di simpan boleh order online dan Shaklee akan poskan kepada customer anda.

5) Mentor yang sentiasa di samping anda untuk memastikan anda berjaya mencapai RM2000 pada bulan pertama!!

Nak ke Nak? Di saat ekonomi merundum kita memang perlukan INCOME KEDUA yang amat penting terutama bagi ibu ibu yang duduk di rumah memerlukan pendapatan tambahan mahupun ibu ibu yang bekerjaya dan inginkan perubahan dalam hidup anda. Bertukarlah kepad Bisnes yang mudah tak peningkan kepala dan anda boleh jana income yang tidak bersempadan. 4 ANGKA hanya permulaan.
5 ANGKA 6 ANGKA adalah sesuatu yang bukan mustahil.

Jadi hanya otak kita sahaja yang membataskan apa yang kita inginkan. Ingin bermula secara part time dengan INCOME 4 ANGKA setiap bulan? Anda mahu berubah dan bina second part time income? Anda sanggup buat apa sahaja untuk capai impian anda?

Ini adalah BISNES untuk anda..

Jangan malu malu nak hubungi Mommy ok di 012-2522007.Kalau malu saya lagilah malu ok. Hat tu nanti entry lain macam mana la saya bina bisnes Shaklee dari seorang yang ego sombong bodoh sehingga kini saya mampu bayar rumah dan kereta mengunakan bonus dari Shaklee sebagai income kedua saya.

Salam Sayang
Aula  
Mommy Razhan
Senior Coordinator
aulakif@gmail.com
012-2522007

1 comment:

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign