August 25, 2015

SAYA TAK CANTIK NAK BUAT APA?

Salam selasa peeps. Siapa kat sini yang tidak pernah ade masalah kulit, rambut kembang kusut pakai apa pun tak jadi makin gugur ade lah.

Untung anda yang tidak pernah sekali ada masalah. Cantik all the way dan jawapan sudah tentu pada gaya hidup yanh sihat, makan banyak sayur sayuran buah buahan dan kurang atau tiada masakan berminyak dalam diet kan?

Ye itu sahaja sebenarnya, bersenam dan jaga makan dan minum. Namun berapa ramai antara kita mampu nak kekalkan hidup sebegitu? Jangan tipu eihhhh. Sebab hakikatnya kita di besarkan dalam suasana di mana makanan yang sedap itu penuh lemak, minyak dan gula. Memang dah lagu tu nak buat camna kan.

Namun kita boleh berubah kan one step at a time bak kata omputih. Terutamanya dah berumur ni kan. Macam macam claim produk ade kat luar sana buat. Putih la kulit licin la kurus dalam seminggu la. Tetapi tubuh kita sendiri ini penuh keajaiban.

Allah SWT dah jadikan tubuh kita dan sistem begitu kompleks dan apa apa penyakit ia akan membetulkan sendiri

Namun ade "catch di situ". Iaitu jika tubuh kita di jaga dengan pengambilan makanan seimbang dan betul maka tubuh sendiri akan betulkan kerosakan yang ade.


So macam mana nak mula dapat kulit cantik licin bak kulit telur jawapan ada dalam badan kita sendiri. Kita kena beri makan pada sel sel kita dengan NUTRISI YANG BETUL. Jadi baru boleh ia bertindak dan buang apa yang patut dan sistem itu sendiri akan membaik pulih kulit itu sendiri.

So pilihan anda? saya pilih yang terbaik dan lengkap dengan segala bentuk mineral dan vitamins.

#sayajual #semuaada #naksihat #nakcantik #shakleeserdang #shakleebangi #shakleeklcc #shakleeindependentdistributor

Aula
Mommy RazHan
aulakif@gmail.com
012-2522007
Amazing Mommies


1 comment:

  1. kan kan kan ... makan makanan sihat dan seimbang barulah dapat kulit cantik :)

    ReplyDelete

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign