August 21, 2015

3 Kisah Cyst, Fibroid dan GLA yang tidak boleh dilupakan

Wanita ni memang lah makhluk Tuhan paling unik. Mana taknya, kita lah satu satunya ciptaan yang boleh melahirkan manusia dari dalam rahim. Super powers tu. Tu sebab kita ni semua super woman tau.

Rahim ciptaan hanya untuk wanita membawa 1001 tanggunjawab untuk tubuh seorang wanita. Dan di situ juga bermula perlbagai jenis penyakit yang terkumpul yang kadang kala membawa maut kepada kaum wanita.

Setiap wanita memang ade cyst di dalam rahim mereka yang membezakan ialah sama ada ianya aktif atau tidak. Jika ia tumbuh dan membesar dalam rahim itu tidak boleh di biarkan. Juga Fibroid ketumbuhan yang tidak boleh di ambil ringan dan biasanya boleh membawa kepada kanser rahim dan sebagainya.

Sebab itulah doktor amat menitik beratkan pengambilan makanan serta pengambilan pil pil hormon selepas Fibroid atau cyst di buang. Ada juga yang mengambil langkah mahu mencuba cara semulajadi untuk menyingkirkan cyst atau fibroid tersebut.

Inilah 3 kisah yang saya rasa memang terlalu berharga untuk saya lupakan
-----------------------------------------------------------------------------------------------


Hampir kehilangan Rahim kerana Fibroid

Kisah adik ipar Puan Syuhaila yang amat meruntun jiwa. Bayangkan pilihan untuk mencuba GLA ataupun membuang Fibroid. GLA adalah jalan terakhir sebelum menjalani pembedahan membuang rahim beliau. Syukur ke atas kuasa tuhan yang memberi jalan terakhir bersama Shaklee









Cyst hilang selepas setahun

~Kisah Makcik kepada Puan Shikin, yang memilih GLA dan vitamin lain yang juga jalan terakhir sebelum menjalani pembedahan dimana beliau enggan berbuat demikian. Syukur Alhamdulilah.
Jaga kesihatan rahim kita kerana ia hanya satu dan tiada gantinya~






KeHamilan yang mengembirakan

Puan Ida Hussin yang memilih GLA untuk cyst beliau akhirnya mendapat berita gembira akan kehamilan kedua. Bukan itu sahaja kegembiraan juga di kongsi bersama adik tersayang.
This is what we call Shaklee effects.


-------------------------------------------------------------------------------------------


Ramai yang jatuh cinta berkali kali. dan jatuh cinta lagi, jadi apa yang korang tunggu lagi? 

Jaga rahim kita lindungi ia dari kerosakan yang merbahayakan kesihatan dan kesuburan kita.
HARGA hanya 91.25.
Testimoni GLA
Cara Order
PM atau WASSAP- 012-2522007 Email- aulakif@gmail.com
MANFAAT anda akan dapat
Konsultasi PERCUMA Sepanjang pengambilan dan selepas pengambilan Rebate HARGA tertakluk pada TERMA dan SYARAT Group ESKLUSIF untuk customer customer

Salam Sayang
Aula Mommy Razhan
Senior Coordinator
aulakif@gmail.com
012-2522007

1 comment:

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign