January 27, 2015

Rahsia Jutawan Senyap dengan Bisnes Mudah

Dalam kondisi ekonomi yang tidak tentu sekarang ini, ramai yang mencari peluang cari duit lebih dengan bisnes mudah. Dengan adanya peluang peluang perniagaan internet, telah melahirkan ramai jutawan muda pada hari ini.

Ramai yang mahukan semuanya mudah, semua orang boleh berniaga tapi bolehkah kita bertahan? Dan bolehkah anda menjadi jutawan hanya dengan berjual barangan? Jawapan dia mudah sahaja, TIDAK. Dengan hanya berjual barangan anda mungkin akan senang tapi anda tidak akan menjadi jutawan melainkan anda mempunyai marketing yang hebat.

Bagaimana nak menjadi Jutawan dengan bisnes mudah ?


Untuk menjadi jutawan kita tidak boleh hanya menjual tetapi kita mestilah menjadi pengedar. Sebagai contoh kalo berniaga burger kita dapatlah untung sedikit, tetapi kalau kita menjadi pengedar daging burger, roti, cili sos dan mayonis kepada semua stall burger di kawasan kita, di situlah lubuk emas kita menjadi jutawan. Kata kunci nya ialah anda mestilah menjadi PENGEDAR.

Buat bisnes MLM juga sama, macam buat Shaklee, saya juga punyai pengedar pengedar di sekitar, Kuala Lumpur, Selangor, Negeri Sembilan dan Pantai Timur. Sama seperti ada franchise kan. Kalo berniaga di KL kita perlu cawangan di sekitar Malaysia barulah menjana pendapatan pasif, dan anda sudah pun menjadi jutawan senyap

Mudah jer sebenarnya nak menjadi jutawan, jika anda sudah jumpa bisnes yang sesuai dengan jiwa anda maka lakukanya sepenuh hati dan pastikan anda tidak melakukannya seorang diri.

Kecantikan anda kepakaran saya, dan dapatkan produk dan konsultasi sepanjang pengambilan supplemen, lengkap dengan jadual makan dan group exclusive khas untuk customer Mommy Razim.

Salam Sayang,
Nurul Aula
Mommy Razim,
Senior Coordinator
012-2522007
aulakif@gmail.com

Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign