November 27, 2014

Amazing Millionaire~ Bukan hanya Pemimpin tetapi PEMIMPIN Hebat!!

Kami di Amazing Millionaire merintis perjalanan menempa kejayaan di sebalik hiruk pikuk dunia bisnes. Di dalam bisnes ni kita perlukan support sistem atau kami lebih kepada KELUARGA.

Semuanya akan mudah bila kita mempunyai support sistem untuk menyokong setiap langkah menuju kejayaan. Mereka ini adalah antara leaders hebat yang telah pun mengenggam pendapatan 4 ANGKA bersama Shaklee. Dan kini mereka sedang berusaha DENGAN PENUH SEMANGAT mahu menambah nilai dalam hidup orang lain pula.

Jom berkenalan dengan 3 orang ini terlebih dahulu.

1) ROSEMELA NUZREEN-Senior Supervisor- (012- 9429943)
Berkenalan dengan Shaklee dan jatuh cinta kerana Shaklee bukan hanya setakat VItamins dan Supplemen tapi lebih kepada memberi NILAI KESIHATAN sebenar bukan hanya untuk dia tetapi untuk ANAK ANANYA. Kini Empayar Ereen Super Team sedang berkembang dan melebarkan sayap beliau. Antara mereka yang sangat DISIPLIN dan KOMITED dalam mencapai sesuatu dalam HIDUP. 


2) NORLIANA RAMLI- Senior Supervisor  (013-6585609)
Lebih mesra di sapa Mama Yana atau Yana Ramly. Berkenalan dan Jatuh CINTA dengan SHAKLEE kerana VITALEA dan OSTEOMATRIX. Hb yang rendah dengan sakit tulang membuatkan beliau rasa sukar nak menjalani hari hari biasa tanpa rasa SAKIT. Kini beliau terus merasakan SHAKLEE EFFECTS bersama Shaklee bukan sahaja mendapatkan KESIHATAN yang lebih baik tetapi juga BONUS bulanan. Empayar Amazing AD Millionaire sedang mengorak dan memulakan perjalanan ke arah lebih positif. Seorang penyabar dan BERSEMANGAT WAJA. Meneruskan perjalanan Shaklee beliau sehingga ke puncak!!




3) RUZANA IBRAHIM- Supervisor (019-2896117)
Masa mula bertemu dengan wanita awet muda ni nak pass SET PANTANG. Memang nampak la muka beliau yang pucat dan tak bermaya. Lepas 2 minggu dia order lagi SET PANTANG. Yeah tu dia, nampak sangat beliau lebih sihat segar atau dalam kata lain ,AWET MUDA.
Kini beliau juga di kenali sebagai ratu VIVIX dan KOLAGEN kerana pada usia 40 an cuba tengok gambar beliau. huhu :) Apapun kini beliau sudah pun mengembangkan kumpulan dengan anak bisnes yang hebat hebat. 



Ni anak anak bisnes leader saya yang sedang melebarkan sayap untuk berjaya dan menuju ke PUNCAK. Anda mahu bersama sama kami? Hubungi mereka di number ataupun Whatsapp sahaja mereka untuk bimbinagan dan one to one yang lebih effektif. 



BERJAYA dalam apa jua BIDANG perlukan MENTOR. Mulakan Bisnes Shaklee bersama KAMI.

Salam Sayang,
Mommy RazimSarhan,
Aula
Senior Coordinator Shaklee
aulakif@gmail.com
012-2522007

Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign