August 6, 2012

Kulit lebih cerah, berseri hanya selepas 7 hari dengan Shaklee Collagen Powder

Selamat siang ibu-ibu bapak2 hehe:) how are u my darling peeps..

Ingat tak korang pada entry saya. YES saya juga dah consume kolagen selama seminggu dan effectnya amat memberangsangkan.  Apa yang saya rasa? Sudah tentu kulit lebih mulus, lembut dan sudah semestinya bertambah cerah terutamanya di bawah mata saya.

Kalo dulu selalu jer orang cakap saya asyik nampak penat tapi takde plak saya rase penat. so a bit terasa la. So sejak konsisten dengan SET CANTIK dan add on kolagen memang lain sangat terasa.
Siap dapat pujian nampak muda. Hubby ai pun asyik belek2 my face macam tak percaya die kate so obvious macam tidak percaya pada perubahan wajah saya.

So sudah tentu korang tak sabar nak tengok kan ape perbezaan nya kan asyik cakap jer…

Ok nie picture sebelum mengamalkan SHAKLEE Kolagen.. I tak suka picture inieee… tapi untuk perbandingan terpaksa saya kongsikan ehehe :)




.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

SELEPAS
.
.
 Nampak bertapa kurangnya kepenatan dan eyebag saya sangat2 berkurangan diwajahku ahahha.. I am soo happy with the results dan harap sangat korang boleh rasa benda yang sama..

Amalan saya dengan supplemen Shaklee. Yang paling asas

1) Shaklee Collagen Powder:  supplemen kolagen dengan tujuh bahan utama yang meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran. Ia membantu melembabkan kulit, meningkatkan ketegangan kulit, keanjalan dan kelembutan. ----> Saya dah rasa hanya dalam 7 hari.


2) Energizing Soya Protein: Protien adalah asas pembentukan sel2 dalam tubuh agar kekal sihat dan sel2 mati boleh digantikan dengan sel2 yang lebih sihat. Sel2 sihat membantu penyerapan nutrient yang perlu buat makanan bagi sel maka hasil vitamin-vitamin yang diambil lebih cepat!

2) Vitamin-C: Membentuk Kolagen yang penting untuk menyambung skruktur otot, tisu, tulang dan
                       cartilage

3) B-Complex: B is for beauty, ia adalah sangat penting dalam pembentukan sel darah merah dan perjalanan oksigen pada tisu, dan ia memlihara kulit dari dalam.

4) VITAMIN- E: Antioksidan yang paling tinggi dimana ia melindungi dan mencegah kerosakan sel dari proses penuaan semulajadi dan ia mampu meningkatkan kelembapan kulit jika disediakan dalam kepekatan yang sesuai.


Mudah kan? NAk cantik memang senang cuma perlukan disiplin dan produk yang berkesan.
SHAKLEE terbukti sentiasa SELAMAT, MESRA ALAM dan BERKESAN…

Untuk khidmat konsultasi dan tempahan produk SHAKLEE sila hubungi saya di aulakif@gmail.com
atau 012-2522007

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Love,
Mommy Razim
Nurul Aula A'Akif Fadzil
Shaklee Independent Distributor
012-2522007
aulakif@gmail.com




Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign