August 7, 2012

2 MINGGU LAGI NAK RAYA… TURUN 1-3 kg Sempat lagi nak turunkan berat nie :))

yeahhhhh lagi 2 minggu nak raya.. alhamdulilah Ramadhan kali nie ai tak makan banyak control gakla
Nak makan bebanyak pun tengok baju raya yang tergantung dalam lemari tuh hehe:)

Selain dari tu Mommy amalkan cara pemakanan dengan sokongan makanan tambahan untuk kekal segar sambil membantu ai LANGSING. I turun 2 kg jer oklah tuh lagi 2 minggu 4 kg ahahha angan2 itew perlu..

Apapun bagaiman tips-tips Langsing CARA SIHAT? 

1) AMALKAN PROTIEN DALAM DIET- Untuk memastikan pembakaran lemak yang berterusan adalah penting untuk memastikan jisim otot terpelihara ketika berdiet mahupun bersenam. Maka pengambilan protien yang berkualiti dan sihat adalah kritikal untuk menyokong pembentukan otot sihat agar calorie burning boleh diteruskan walaupun ketika berehat. amalan protien di waktu sahur dengan kurma dan full meal memastikan anda kekal bertenaga dan kenyang berpanjangan agar tidak terlalu gelojoh ketika nak BERBUKA.

2) EMULSIFY THE FAT TAKE LECITHIN: Lemak-lemak yang terbentuk dalam salur darah boleh mneyebabkan ia tersumbat. Maka untuk memastikan lemak2 itu tidak termendap ia perlulah dicairkan agar mudah dibawa keluar dari tubuh melalui perkumuhan.

3) ENSURE FIBER IS ENOUGH CHOOSE ALFALFA OR HERBLAX- yes menngapa ia akan membantu membawa lemak2 yang dicairkan keluar dari tubuh. dan good FIBER HELPS YOU to DETOX and filled all day.

Pilihan Mommy OF COZ.. 

1) ESP+ CINCH

2) LECITHIN

3) HERBLAX

Sememangnya terasa ringan sanagt tubuh nie takdela asyik lemau jer kekenyangan yang berlebihan selepas berbuka. So far mereka yang dah pernah mencuba SUPLEMEN cadangan ini banyaknya turn between 1kg - 3kg per week. huh sememangnya la berbaloi sangat dengan BERPUASA lebih effektif penurunan itu. Pilihan di tangan uolsss..

Untuk khidmat konsultasi dan tempahan produk SHAKLEE sila hubungi saya di aulakif@gmail.com

atau 012-2522007

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.

Love,
Mommy Razim
Nurul Aula A'Akif Fadzil
Shaklee Independent Distributor
012-2522007
aulakif@gmail.com
Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign