September 8, 2015

#Korang Tau Tak 3 FAKTA PROTIN SOYA ESP


Protin ESP memang sinonim dengan protin soya yang amat menjadi pojaan hati wanita wanita juga di sukai secara tidak langsung oleh lelaki lelaki yang terpaksa sokong bini masa telan ESP ni ye tak?

Namun 3 Fakta ini memang akan membuatkan lebih ramai orang akan jatuh cinta dengan Protin Soya Shaklee ini 

Apa dia?

1) Protin Soya bukan GMO yang di hasilkan di bawah satu program yang di gelar Identity Preservation Program (IPP) Ia di mana kacang soya di pantau dari pemilihan biji benih, dan di jaga dengan teliti dari proses menanam hinggalah pemprosesnya.

2) Untuk menghasilkan 850gram soya Shaklee memerlukan 30kg kacang soya untuk di proses. Talk about concentration dan bagaimana ia di kisar menghasilkan serbuk yang halus dah gebu we ols.



3) Shaklee ESP telah di sahkan halal oleh Islamic Services of America (ISA) badan yang di iktiraf oleh Jabatan Kemajuan Islan Malaysia (JAKIM)

Yeszaaa. itu dia. takleh kongsi sekali harung kang tak tertelan semua. Yang penting apa yang kita konsume tu mestilah berkualit, berkesan selamat dan paling penting ia adalah HALAL.

Kecantikan anda kepakaran saya, dan dapatkan produk dan konsultasi sepanjang pengambilan supplemen, lengkap dengan jadual makan dan group exclusive khas untuk customer Mommy Razim.

Untuk  tempahan dan mendapatkan khidmat konsultasi boleh hubungi saya di aulakif@gmail.com @ 012-2522007

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Salam Sayang,
Nurul Aula
Mommy Razim,
Senior Coordinator
012-2522007
aulakif@gmail.com 
Saya adalah pakar kecantikan anda.

1 comment:

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign