September 30, 2015

3 Tips Menarik Rezeki yang #3 paling Win

Mohon ampun weih semua.. Aduihai lama tak hupdate sebab tengah sibuk nak raya nak kemas rumah yang tak kema kemas ni. Takpa tu kita cerita di lain entry.



Sambung pasal menarik rezeki macam macam gaya dan cara jangan kita guna Bomoh Kelapa sudah ye.

1) Back to Basics- Semua kita balik kepada basics atau fitrah kita kepada manusia. Ketahuilah bahawa rezeki itu ada di tangan Allah SWT jadi nak menarik rezeki juga tidak lari dari fitrah ini. Sebelum memulakan apa jua usaha kita perlulah bertawakal kepada NYA, minta semua darinya. Solat 5 waktu sehari semalam WAJIB. "Kejarlah Akhirat Insyallah Dunia akan datang kepada kita". Maka yang pertama kita back to YANG ESA.

2) Baca Al-Quran dan fahami terjemahanya sekali. Ni yang kita selalu leka, buku TERAGUNG sedangkan YAHUDI juga mencari segala RAHSIA kekay

aan dariNYA. Habis kita? Mulakan amalan sekurang kurangnya 1 muka sehari, untuk memberi ketenangan dan kebahagian kepada diri kita. Diri Tenang Hati Bahagia, Rezeki nak datang pun mudah

3) USAHA tangga KEJAYAAN. Tiada bomoh, tiada silap mata dalam menarik apa jua rezeki. Sedang lapar pun perlukan usaha menyuap makanan ke dalam mulut. Inikan pula nak menarik rezeki pada kita.  Teringat kata kata Donald Trump "The harder you work The Luckier you get". Untuk menarik apa sekali pun perlukan usaha tanpa usaha namanya menipu diri jer sebenarnya.

Tu dia 3 Tips Menarik Rezeki. Jom amalkan semoga di permudahkan bagi kita semua.
Amin


Salam Sayang
Aula
Mommy Razhan
Senior Coordinator
aulakif@gmail.com
012-2522007





Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign