September 8, 2015

Wanita ini di kecam kerana Jerawatnya.. Hasilnya???

Saya pernah terscroll kisah wanita ini yang di kecam kerana mengenakan terlalu banyak make up dan tidak menjaga kulit beliau dengan baik sehingga menyebabkan kulit beliau berjerawat teruk. 

Bayangkan ade 100,000 komen negatif di instagram beliau. Kalau mak delete dah akaun nangiss.

Tapi wanita ni memang kool, beliau tidak mengenakan sebarang komen negatif terhadap haters beliau sebaliknya beliau terus membuat sebuah video tentang kisah buli di media sosial terhadap beliau dan menaikan rank beliau sehingga 8 JUTA VIEW. fuyohhh.. 



Hebat hebat. Namun bagi sesiapa yang mempunyai permasalah seperti beliau sebenarnya ada penyelesainya, boleh baca kisah JERAWAT TERUK Adik ipar saya yang menderita jerawat kronik. Gambar yang di kongsi dalam blog ni hanya bahagian dahi jer sebab beliau pemalu orangnya.



Ni bukan nak buat story mory tapi kisah benar ye . Tak percaya? saya pun terperanjat, gambar beliau siap di pinjam buat testimoni oleh produk produk tak bertanggungjawab ye Kisah DAHI YANG GLAMOUR. heheh apa pun saya tak kisah sebab kisah yang sebenar ialah beliau adik ipar saya dan mengamalkan Shaklee dari 2012 hingga kini. 

Kalau anda juga menderita jerawat dewasa, seperti Em FOrd, jangan malu jangan segan WASSAP jer insyallah saya akan cuba membantu anda. Tips hilangkan JERAWAT dengan EFFEKTIF



Untuk  tempahan dan mendapatkan khidmat konsultasi boleh hubungi saya di aulakif@gmail.com @ 012-2522007

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Salam Sayang,
Nurul Aula
Mommy RazHan,
Senior Coordinator
012-2522007
aulakif@gmail.com 
Saya adalah pakar kecantikan anda.

1 comment:

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign