September 2, 2015

Journal Kesyukuran- Berhenti mengeluh dan mula menulis

Selalu la kita mengadu itu ini, sedih ini tak ikut apa yang kita nak, orang tu senang kita ni tak cantik macam orang tu kan.

jadi sebelum kita duduk hidup berkomplen dan tidak pernah happy dengan kehidupan kita. So saya cadangkan terapi yang saya amalkan setiap hari.

Saya menulis sekurang kurangnya 10 ayat kesyukuran apa yang saya syukurkan hari itu.
 
Tulisan carca merba sikit elok sikit la dari doktor hehehhe
Alhamdulilah rasa bersyukur. Nampak macam kecil kan tetapi nyawa di pinjamkan, kecantikan dan kesihatan juga di pinjamkan., ikutkan kena ada 30 perkara yang kita wajib syukurkan. 10 pun kadang kadang lupa nak bersyukur. Insyallah akan datang akan menulis 30 perkara yang saya syukurkan.

Cubalah pasti anda rasakan kelainan.

Salam Sayang
Aula Mommy Razhan
Senior Coordinator
aulakif@gmail.com
012-2522007


1 comment:

  1. wah bagus ni tulis apa yang perlu disyukurkan setiap hari ... kipidap :)

    p/s: It's me Puteri Wanita :)

    ReplyDelete

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign