January 11, 2015

Legasi Shaklee - Kuasa Mimpi Seorang Lelaki

Dr Forest Shaklee ni adalah pengasas Shaklee untuk Tempoh lebih 5 dekad, Shaklee telan menerajui barangan dan produk kesihatan secara semulajadi yang terulung di dunia. Kemampanan dalam Perniagaan dan pembagunan produk kesihatan.

Seorang penuh Visi dan menjadikan Impian kepada Sesuatu yang lebih besar

 Pada tahun 1915 Dr. Forest C Shaklee telah mencipta "Vitalized Minerals," iaitu merupakan MULTIVITAMIN pertama di dunia. Pada tahun 1956, beliau telah menubuhkan Shaklee Coorperation yang merupakan Syarikat Jualan Langsung PERTAMA di dunia. Usaaha beliau telah menjadikanya pelopor industri nutrisi dan kaedah pengagihan yang menawarkan faedah dan keuntungan kepada para pengedar. 

Tatkala ramai orang lain mengamalkan plastik dan bahan bahan sintetik shaklee kembali kepada semulajadi. Dengan mencari bahan bahan semulajadi yang tulen untuk menghasilkan vitamin dan beliau juga di antara yang terawal mencipta bahan pencuci rumah bersifat biodegradasi di dunia.

Sumber

 Tatkala ramai orang dan syarikat lain membelanjakan wang untuk tujuan pengiklanan dan pemasaran, Shaklee melaburkan berBILLION RINGGIT sebagai ganjaran kepada pengedarnya yang berkongsi tentang Shaklee. Ditambah pula dengan JUTAAN RINGGIT yang dilaburkan untuk tujuan penyelidikan dan pembangunan dan pengunaan produk kesihatan Shaklee

Syarikat Shaklee meneruskan kesinambungan di dalam menerajui kepercayaan baahawa kesihatan dan kebahagian manusia sebagai sandaran utama kepada pembinaan dan pembentukan kehidupan dunia yang lebih baik. 

Mommy berbangga to be part of the team dan menyebarkan kebaikan Shaklee.

2 comments:

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign