January 7, 2015

3 SEBAB UTAMA 2015 PERLU BERNIAGA

Salam Tahun Baru uols. Alah seperti biasa Mommy memang la asyik lambat kan update blog, macam mana tak menang tangan nak melayan promosi tergolek dog tahun baru ni.

VIVIX, alfafa dan paling best Vitalea for Children. Hah Nampak tu Nampak??

Ok post ni nak berkongsi kenapa kita perlu berniaga dan kenapa 2015? MEmang tak dinafikan peningkatan kos sehari hari semakin tinggi walaupun harga minyak makin turun namun harga barang tak lak turun kan dasarrr heheh. Tapi itulah lumrah harga barang memang tak akan turun kecuali Shaklee la masa offer hehe (sempat kan)

Tahun ni jugak la kita akan di kenakan GST untuk semua perkhidmatan termasuk lah makan di restaurant. Hakikatnya sekarang pun kita dah bayar service charge tetapi bila kerajaan kuat kuasakan ia menjadi dari pengilang sampai la kepada end user berganda ganda la 6% tu, dah berlayer layer kan.

Kesimpulan nya semua barang akan naik dan hakikat pendapatan kita tak jugak naik naik. Dengan penurunan harga minyak, banyak syarikat mengalami kerugian kerana bergantung sepenuhnya pada harga minyak yang tinggi. Kini dah mula buang orang. Ni adalah perkara biasa dalam dunia pekerjaan. Semua nya about SURVIVAL.

Orang tua tua kata sediakan payung sebelum hujan. So apa kata kita buat bisnes sambilan. Tak kisah apa pun pilihan anda pastikan ia tidak membebankan dengan modal yang tinggi dan sebagainya. Pastikan ia modal yang rendah, tidak perlu stok satu bilik stor dan penting boleh di pasarkan dengan mengunakan pelbagai medium.

Macam saya dah jumpa la dah Shaklee alhamdulilah. Bulan pertama buat pun dah boleh jana RM500. Ia tak mudah dan tak juga susah, yang pasti kalo berusaha pasti ade hasil yang WOW. Yeap bulan pertama BONUS leh capai sampai RM3000. Banyak tu nak tampung mana yang lompong lompong.

Ingin menjana PENDAPATAN dengan Shaklee? 4 ke 5 angka hubungi saya Aula di 012-2522007@ aulakif@gmail.com

Salam Sayang,

Aula

MommyRazim

Senior Coordinator

012-2522007

2 comments:

  1. ramai juga kawan saya berniaga produk ni
    saya kagum dengan mereka
    anyway all the best

    oh, saya membalas kunjungan =)

    ReplyDelete

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign