March 13, 2015

Memandu di Kuala Lumpur Sakit Lutut pun Menyerang

Salam sayang semua, lama betul saya tidak mengupdate blog ini. Insyallah kini masanya untuk bangkit dan memberi balik sesuatu kepada orang ramai di sekeliling saya.

Owh ya seperti yang anda sedia maklum selain menjalankan Bisnes Shaklee saya juga berkerja sepenuh masa di Kuala Lumpur. Jadi setiap hari memang rutin saya la menghantar ibu saya dan saya akan memandu ke tempat kerja. so nak di jadikan cerita saya terpaksa merempuh traffic yang agak kritikal di MRR2 (nangis dalam hati). 

Tak tau la apa silapnya 2 hari berturut turut jem yang boleh kata agak melampau di sepanjang jalan pergi dan pulang ( dalam hati rasa nak ambil cuti saja) akhirnya lutut saya mula sakit dan lenguh lenguh tetiba sebelah kaki saya terus kejang.

Apa lagi telan dose OStematrix dan Advance Joint Health lebih dari biasa. terus letak minyak Mustajab tu. Alhamdulilah lega sehari. minta abah drivekan hari esoknya. agar tidak terus stresskan lutut tu. Lepas 2 hari amalkan OStematrix dan Advance Joint Health.  Rasa lega la sangat kan.
Syukur Alhamdulilah. Nak baca lebih lanjut tentang OStematrix dan Advanced Joint Health boleh KLIK SINI.

So bagi korang korang yang ade jugak masalah seperti ini. Silalah amalkan 2 supplemen di atas itu. Kalo nak cuba percuma pun boleh. Tapi kenalah PM tak pun wassap ye. Insyallah saya boleh bagi percuma dengan TERMA dan SYARAT.

Doakan Aula akan mencapai cita cita ye nak berjaya dalam bisnes Shaklee dan terus SIHAT ok. Aula pun doakan korang sama. Amin

Salam Sayang,
Nurul Aula
Mommy Razim,
Senior Coordinator
012-2522007
aulakif@gmail.com
Saya adalah pakar kecantikan anda.


Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign