March 13, 2015

ESP- Satu satunya Protien LENGKAP berasaskan SOYA

Korang sudah aware tak apa promosi bulan Mac? Ye betul promosi kami ialah ESP BUY 6 FREE 1 atau 5% diskaun untuk 2 BOTOL ESP.  Bagi pencinta tegar ESP inilah masanya nak sambung beli ESP sebelum GST di apply dan sesiapa yang masih baru nak cuba inilah masa yang paling menjimatkan.

Istimewanya ESP ialah SATU SATUNYA supplemen yang mempunyai indeks glisemik yang rendah yang boleh di minum oleh pesakit diabetes. Menariknya ia juga sangat seusuai untuk semua peringkat umur. Walau bagaimanapun kuantiti pengambilan antara kanak kanak dan dewasa adalah berbeza. Paling MENAKJUBKAN ibu hamil dan menyusu pun boleh ambil kerana ia amat penting bagi pertumbesaran bayi di dalam kandungan.  Bagi yang amat mengemarkan kulit yang cantik, ESP boleh memberikan efek kulit cantik secara percuma.

BEZANYA ESP, ialah SHAKLEE adalah syarikat pertama yang telah mencipa makanan tambahan protin berasaskan SOYA. Soya SHAKLEE dibasuh dengan air untuk mengekalkan isoflovins genistein dan daidzein, bersama sama 9 asid amino penting untuk badan.

Produk ESP telah menjani banyak ujian klinikal yang sangat ekstensif dan komprehensif dan di iktiraf seruruh dunia.

Bestkan. sebab itulah wajib terjual 100 tin BULAN ini. Sekarang masih ade 93 Botol untuk di grab. Anda nak ubah kepada kulit lebih bersih, cantik, sihat luar dan dalam maka inilah peluang anda.

Kecantikan anda kepakaran saya, dan dapatkan produk dan konsultasi sepanjang pengambilan supplemen, lengkap dengan jadual makan dan group exclusive khas untuk customer Mommy Razim.

Untuk  tempahan dan mendapatkan khidmat konsultasi boleh hubungi saya di aulakif@gmail.com @ 012-2522007

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Salam Sayang,
Nurul Aula
Mommy Razim,
Senior Coordinator
012-2522007
aulakif@gmail.com
Saya adalah pakar kecantikan anda.


Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign