March 13, 2015

Car Bonus untuk mereka yang mahukan KELAINAN

Bila berbisnes mesti orang tertanya tanya, apa lah yang Aula dah dapat kan? MEmang Aula tak suka nak war warkan. Tapi macam mama Aula pesan benda yang baik tak baik tau simpan nampak sangat pentingkan DIRI SENDIRI, ehhh..

Tapi ini SERIUS, CAR BONUS adalah antara 6 BONUS yang SHAKLEE bayar kepada ahlinya yang layak. Dan istimewanya ia berbentuk CASH atau wang tunai, bukan voucher kereta atau pun pinjaman kereta. Kami tidak terikat kepada sebarang syarat mewajibkan saya beli kereta yang telah di tentukan. Sebaliknya saya boleh memilih nak mengunakan CASH itu untuk bayar installment kereta ataupun nak buat simpanan.

   

Bestkan? Berapa? ehhh korang ni kan.. nak tahu kenala wassap ye. Tapi perumpaan nya lepaslah installment Honda City. Hebat  kan? 

Jadi apa yang Aula buat dengan Car Bonus? Saya kumpul wang tersebut untuk melangsaikan hutang kereta ibu bapa saya. Yeay!! So the next target saya? Selesaikan hutang kereta saya pula dan buy my dream CAR. 

Dream do come true if you just believe. Nothing is too BIG to dream. 
Come and Join Me The Amazing Millionaire Leader



Salam Sayang,
Nurul Aula
Mommy Razim,
Senior Coordinator
012-2522007
aulakif@gmail.com
Saya adalah pakar kecantikan anda.



Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign