January 4, 2012

Welcome 2012.. NEw Resolution~ towards beatiful life and fullfilling my dreams

Salam tahun baru buat semua pembaca blog mommyrazim.

Dah buat resolusi baru?? Hihu saya sudah tentunya mahu meneruskan perkongsian kesihatan, kecantikan dan penyusuan ibu.

Walaupun dah lame tak update blog tak bermakna saya lupa korang semua pada pembaca setia blog aulawrites nie,
Banyak suka duka yang saya lalui sepenjang 2011 dan pembuka lembaran 2012 dimulakan dengan batuk demam saya.. Namun syukur saya ke hadrat  ilahi kerana adakala penyakit itu merupakan kifarah penghapus dosa.

Maka dengan IzinYA juga saya akan terus disini memberi sharing terbaik buat anda.
Setiap hari motivasi saya adalah suami dan anak saya Azib Razim.

Melayan kerenah anak teruna memang kadangkala memang mnguji kesabaran al maklum la hi energy.

Maka saya bersyukur kerana dikenalkan dengan supplement SHAKLEE yang benar2 mengubah cara hidup saya.

Saya sedar akan betapa pentingnya untuk kekal sihat dan bertenaga agar saya sentiasa boleh keep up dengan anak saya yang semakin hari semakin banyak idea nya. Tak pernah sekelumit pun dalam otak saya akan menjadi pengamal tegar vitamin 10 tahun lalu
Tapi kini semuanya sudah berubah..

Pelaburan pada supplement kadangkala mungkin nampak remeh dan tidak penting, tapi untuk sihat 10 tahun akan datang semuanya bermula hari ini.


Memang benarlah kata2 mentor saya puan Norita, melabur pada yang tidak nampak tidak bermakna ia sia2.
Ayuh kita sama2 buka lembaran baru dengan selangkah ke arah kesihatan yang lebih unggul..






Love,
Mommy Razim
Nurul Aula A'Akif Fadzil
Shaklee Independent Distributor
012-2522007
aulakif@gmail.com
Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign