May 19, 2015

5 benda PALING BEST BERSHAKLEE

Salam tengahari korang. Eih sedar tak sedar dah 19hb kan. Cepat betul masa berlalu rumah Mommy pun dah nak siap. Memang terbaik la rasa. Syukur sangat. Tapi interior dia masih belum lagi hhaha banyak sangat fikir agaknya.

So mari kita kembali ke tajuk. Kenapa la tajuk macam tu kan perkara PALING BEST BERSHAKLEE.

1) Makan vitamin PERCUMA- Hamboi bila sebut FREE butang mata kan hehe. Tapi itulah hakikatnya. Bila kita berkongsi kebaikan Shaklee makanya bonus hasil dari jualan kita dapat kita beli vitamin untuk keperluan keluarga tanpa keluarkan duit gaji

2) Duit MASUK tengah bulan- memang kesesakan di tengah bulan bukan korang sorang jer rasa. Hakikatnya hampir semua iaitu 90% yang berkerja akan rasa sikit. Tapi cuba bayangkan tengah saat saat panas dapat ABC kan fuhhh nikmat. Macam tu la perumpaan dapat bonus $$$ di tengah bulan

3) Rasai kesan SHAKLEE pada tubuh- kesan yang macam.mana? Korang pilih la mana satu, nak kulit licin bak di kupas telur, nak slim dan ramping macam Rita Rudani, atau nak bebas bayar bil hospital?  Jadi WAJIB untuk bershaklee dengan istiqamah. Barulah rasa kebestnya.

4) KAYA BERJEMAAH- Hah ni best saya rasa. Sebab bila bekerja duit gaji yang banyak untuk kita dan keluarga kan. Tpi cuba kalo kita dapat share kekeayaan dengan orang lain. Hanya dengan memberi tunjuk ajar dan kasih sayang dalam berbisnes SHAKLEE.

5) KERETA PERCUMA- Yes dengan berbisnes Shaklee, Shaklee bayar Car Bonus dalam bentuk TUNAI. Jadi duit yang anda terima boleh digunakan nak beli kereta ansuran kereta baru, sambung bayar duit kereta yang ada ataupun nak guna duit untuk saving beli kereta baru. Mudah kan? Yang pentind ada jalan untuk  mendapatkan nya.

Itu dia RUMUSAN.Kesan Bershaklee, sangat happy bagi mereka yang dah rasa. Tapi kerja mereka bukan lah semudah abc, namum kerja keras dan konsisten tanpa henti itu lah yang menjayakan saya dan anak anak didik saya terus menerima INCOME BONUS BERSAMA SHAKLEE.

Anda teringin nak cuba BERSHAKLEE. Beri peluang pada diri anda untuk berjaya yang tidak punya batasnya.

Salam Sayang,
AULA
Mommy Razhan
Senior Coordinator
aulakif@gmail.com
012-2522007


Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign