November 30, 2014

Minyak Ikan cara PALING SENANG Berhenti Merokok

Ramai yang tahu tabiat merokok sukar untuk di rawat dan kebanyakan mereka akan mengalami ketagihan dan sukar untuk berhenti merokok.




Tetapi TAHUKAH ANDA MINYAK IKAN boleh membantu masalah KETAGIHAN MEROKOK dan dapat membantu dalam USAHA UNTUK BERHENTI MEROKOK?

Rokok menyebabkan kandungan ASID LEMAK DI OTAK berkurangan, terutamanya OMEGA-3. Ini MENGANGGU KOMUNIKASI antara saraf saraf di KAWASAN OTAK yang terlibat dalam FUNGSI MENGAWAL bahagian yang memberi SENSASI KEPUASAN dan GEMBIRA.

Kawasan ini juga SANGAT PENTING untuk membantu seseorang MEMBUAT KEPUTUSAN dan MENGAWAL KETAGIHAN.  Maka kekurangan Omega-3 menjadikan ia lebih sukar tubuh perokok untuk mengawal ketagihan untuk MEROKOK.

Bukan itu sahaja. KEKURANGAN OMEGA-3 juga berkait rapat dengan kebolehan seseorang untuk MENGAWAL EMOSI untuk menghadapi TEKANAN.

Kajian Sainstis, Dr Sharon RAbinovits Shenkar, telah melakukan UJIAN dan daripada ujian tersebut beliau mendapati perokok tegar yang di beri bekalan minyak ikan 3 KAPSUL SEHARI telah membantu PEROKOK MENGURANGKAN kadar pengambilan ROKOK sebanyak 11%. Kumpulan yang di bekalkan dengan OMEGA-3, dapat mengurangkan pengambilan rokok dari 14 BATANG KEPADA 2 BATANG sehari.

Sangat mengagumkan bagaimana hanya dengan sumber makanan yang MUDAH boleh membantu PEROKOK untuk KURANGKAN PENGAMBILAN. Pilihan saya sudah tentulah Shaklee OMEGA GUARD, kerana ia terbukti Tulen, sumber MINYAK IKAN TERBAIK DUNIA.

Owh lupa harga pun hebat, kerana PROMOSI masih berlangsung. TAMBAH NILAI dalam HIDUP orang yang anda SAYANG.


Untuk  tempahan dan mendapatkan khidmat konsultasi boleh hubungi saya di aulakif@gmail.com @ 012-2522007

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Salam Sayang,
Mommy RazimSarhan,
Aula
Senior Coordinator Shaklee
aulakif@gmail.com
012-2522007



 



Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign