November 27, 2014

Customer saya PALING COMEL~ Cair Hati melihatnya

Antara benda yang saya enjoy bila bershaklee ialah dapat memberi lebih nilai pada hidup orang lain.
Alhamdulilah. Inilah anak kepada Puan Ayu. Comel kan memang la comel gerammmm. Membesar dengan susu ibu tapi terkena batuk berkahak pulak.



Dah 4 hari batuk tak baik baik. So saya mencadangkan pengambilan Omega Guard dan Chewable Vitamin-C melalui ibu dan teruskan penyusuan. Dan tak sampai 3 hari terus berkurangan dan selepas 5 hari terus free of kahak.



Tu la dia, kahak baby ni mudah jer nak cairkan. Omega Guard memang la favourite saya selepas ia membantu Razim untuk tidak kena wheezing lagi. Sejak dari tu memang amalan saya sebiji omega GUard seminggu sekali sehingga dia sudah mula bersekolah tukar kepada setiap hari.

Sehingga hari ini memang Razim happy jer. ceria dan imun sistem bertambah kuat. Itu lah yang diharapkan oleh setiap ibu kan?SIni saya kongsikan kenapa anak anda perlu OMEGA GUARD

1) Sumber Omega-3 yang penting bagi membekalkan DHA dan EPA kepada otak kanak kanak yang sedang berkembag terutamanya yang masih di BAWAH 4 TAHUN

2) MENJAGA SISTEM RESPIRASI kanak kanak, dengan mengurangkan pembengkakan akibat alahan terhadap bahan bahan yang alergi

3) MENGUATKAN SISTEM IMUN anak anak dan mengurangkan statistic demam dan selsema akibat jangkitan VIRUS

4) Jika di ambil bersama PROTIEN amat penting membekalkan tenaga dan vitamins dan mineral bagi keperluan perkembangan anggota badan dan OTAK terutamanya.

Best kan, Sebab itulah saya sarankan setiap IBU mengambil OMEGA dalam DIET anak anak anda.
Jangan terlepas peluang mendapatkan harga HEBAT pada BULAN PROMOSI OMEGA GUARD.

Untuk  tempahan dan mendapatkan khidmat konsultasi boleh hubungi saya di aulakif@gmail.com @ 012-2522007

* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Salam Sayang,
Mommy RazimSarhan,
Aula
Senior Coordinator Shaklee
aulakif@gmail.com
012-2522007

1 comment:

  1. comelnya dia... alhamdulillah sembuh dah...

    p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #10. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/11/senarai-url-blog-10.html dan pemenang bertuah telah diumumkan http://www.mialiana.com/2014/11/pemenang-bertuah-url-blog-10.html

    Maaf.. baru sempat nak blogwalking ke sini.

    - Mia Liana -

    ReplyDelete

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign