August 3, 2011

Magic Portion for your Face and Body: VIVIX jadi masker pun BOLEH…

“Aula kulit you nampak glow la”…Nie bukan buat2 cerita ade la beberapa komen yang saya terima…

 Aiyoh terima kasih la syukur dengan kejadian Tuhankan sebab semua pun dengan IZINYA, Tapi segala kejadian nya perlu dijaga betul tak??
Cantik takde manis itu sudah tentu ehehe:P

Tak sangka pulak  pengambilan VIVIX nampak kesan kan?? Hehe apa pun kisah yang saya nak share hari nie berkenaan ngn makcik glamour saya mamafaiz.

Saya mula rapat dengan nya since we all berdua mulakan karier di Miri. Tak sangka pulak kan diletak kan bersama kat Miri. Saya memang tahu skin condition Cery nie ade masalah pores yang agak ketara (jgn marah naaa cery!!).

Then I was transferred to back to KL, jumpa balik dengan makcik saya lepas  2 tahun di KL. MAcam jodoh lakss hehe:).

Bermula last 2 weeks la saya nampak perubahan ketara sangat2 kulit Si cery nie. Bahagian hidung dan pipinya yang selalu ade pores besar LICIN, bukan memain memang LICIN!!!

Bila korek2 die kate “ala aku makan VIVIX dah 2 minggu dah, sekarang dah tak makan buat masker jer”. Apeee?? Masker hahah menarik sungguh arie tu Ayu RAudhah sekarang makcik plak.. Tak leh jadi nie!!
________________________________________________

Vivix kini menjadi perhatian pengguna di seluruh dunia disebabkan kebaikan kandungan selain melawan pelbagai jenis penyakit. Ia adalah sejenis cecair pekat berwarna merah yang terhasil daripada kandungan anggur muskat dan tumbuh-tumbuhan lain. Dengan hanya minum sesudu sehari, pengguna akan merasai perbezaannya. Minuman yang sesuai untuk lelaki dan wanita berusia 18 tahun ke atas itu juga boleh dijadikan masker pada wajah iaitu caranya dengan menyapu dan biarkan beberapa minit untuk dilihat hasilnya

Sumber: Harian Metro~credit to mamafaiz
_______________________________________

Saya pun makan hahah memang nampak beza in terms of glowing side tapi sebab kulit saya memang kurang bermasalah jadi perbezaan tu cepat betul terasa.

Bagi ibu-ibu mengandung memang DILARANG SAMA SEKALI makan VIVIX nie ok. JAdinya  boleh buat MASKER.. menarik, kalo compare dengan Miracle water or Masker from leading BRANDS kat luar sana  memang sangat berbaloi in terms of PRICE (nak dapatkan HARGA RUNTUH VIVIX nie kena pm or contact saya).

Siapa2 nak awet muda dengan Vivix …sila hubungi saya 


HP/ WatsApp: 012-2522007
FB: Nurul Aula A’Akif Fadzil



Love,
Mommy Razim






Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign