August 10, 2011

Hadiah VIVIX untuk IBU membawa 1001 Pengertian- ~Kembali Dapat Melihat~


Pepagi nie, tergerak plak saya nak share tentang testimonial, seorang ibu
bertuah yang  di kurniakan anak yang sentiasa inginkan kesihatan yang terbaik untuk nya.

Moga-moga entri ini memberi ruang untuk mereka yang mencari supplemen untuk parents mereka.

Ibu ini menderita kerana penyakit diabetic yang agak kronik hingga die tidak dapat melihat dengan jelas.

Kerana kasihkan ibu, Norita hadiahkan 2 botol VIVIX setiap bulan buat bekalan supplemen buat ibunya.

Ikuti Kisah penuh beliau.
 __________________________________________________
Mak saya mengidap kencing manis dan bila makanan tidak terkawal, bacaan kandungan gula dalam darahnya mula naik mendadak. Apabila perkara ini berlarutan, penglihatan mak menjadi kabur dan makin kabur. Mak  kata, apa yang beliau rasa adalah...matanya menjadi makin kembang dan berair. Apabila hal ini berlaku, maka mak tak boleh melihat dengan baik bertambah buruk lagi mak tidak dapat memandu.
Mak saya tak boleh makan sebarang supplement kerana ia akan menambah burukkan keadaan yang dia lalui. Mungkin disebabkan fungsi buah pinggangnya yang sedikit terjejas akibat kencing manis.
Oleh kerana itu saya hanya berikan mak saya vivix sahaja. Pada mulanya mak makan setengah sudu teh sehari tetapi kerana mak saya selesa dengan vivix, beliau mengambil 2 sudu besar sehari. Kini saya bekalkan mak saya 2 botol vivix untuk sebulan consume.Dalam masa tak sampai sebulan, penglihatan mak menjadi lebih baik. Mak rasa kedudukan matanya semakin elok dan tidak seperti sebelumnya yang mana ianya mengembang dan berair.
Alhamdulillah, mak saya boleh melihat semula ....tak perlu duduk dekat dengan tv untuk menonton seperti sebelum ini disebabkan matanya yang kabur. Penglihatan mak dah kembali sedia kala. Syukur pada ALLAH atas izinNYA jua. Pengambilan vivix banyak memberi kesan positif pada paras gula dalam darah mak saya serta penglihatannya yang kabur dulu telah pulih sedia kala.
________________________________________________
Alhamdulilah kita berusaha untuk menberi yang terbaik untuk ibu-bapa, duit boleh dicari, jangan sampai mereka dah tenat baru nak cari penawar.

Inginkan lebih informasi tentang ape itu VIVIX ikuti entri saya seterusnya.




XOXO,

Mommy Razim
Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign