July 22, 2015

Selamat Hari Raya dari Mommy RazHan.. Maaf Zahir dan Batin

Dah raya ke 5 eik? syukur alhamdulilah masih di panjangkan umur untuk mengucapkan Selamat hari Raya Maaf Zahir dan Batin ye semua pembaca dan sahabat sahabat yang mengenali saya.

Semoga Raya ini membawa lebih makna kepada anda sekeluarga. Hari ni anak anak dan suami jauh di perantauan sebab Razim cuti seminggu raya ni. Syiokla diorang kan. Mommy kena bekerja la kan. Shaklee tetap di hati ye sebab itulah bisnes hidup mati saya. sebab tinggi nilainya bisnes ini sebab ia bermakna untuk kesihatan dan menambah nilai hidup orang lain yang tak dapat la saya capai hanya dengan berkerja.



Tak nak ke berenti? Soalan cepu emas untuk Mommy setiap kali di tanya. I love my job and my business. Sebab kerja mommy berkhidmat pada rakyat haaaa dan dengan bisnes ni pula mommy dapat memberi lebih banyak manfaat bukan sahaja kesihatan tetapi juga nikmat bonus. Memang best sangat rasa bila anak anak didik cerita dengan mommy apa diorang buat dengan duit bonus Shaklee yang diorang terima. Insyallah pada satu masa pasti akan saya menjadi WAHM wahhh cita cita.

Panjang pulak cerita kali ni. Asalnya nak buat ucapan hari raya kan sekali cerita pasal bisnes pulak. dah dalam darah daging kan? so kena la cerita jugak pasal bisnes Shaklee ni>> Kenapa kena buat Bisnes Shaklee

Akhir kata. Selamat hari Raya Maaf Zahir dan Batin

Ikhlas dari
MommY RazHan
012-2522007
Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign