March 13, 2015

Jutawan Appreciation Dinner Hanya untuk mereka yang Esklusif

Throw back sangat cerita ni. Kisah minggu lepas Sabtu 7hb Mac 2015. Alhamdulilah berjaya saya membawa anak anak bisnes saya akhirnya untuk menerima anugerah kecemerlangan (ewah dah macam sekolah la pula) untuk prestasi group bisnes mereka.

Appreciation ini khas buat Group Beautiful and Charming di bawah naungan Mama Jutawan of course. Syarat syarat kelayakan mudah jer. Hanya perlu effektif minima Supervisor pada bulan Januari dan Februari 2015.

  

Dinner bertempat di Hotel Bangi Putrajaya, memang exclusive makan pun sedap. Thank you to Faizland dan FaizWorld menaja dinner buat kami. Anak anak saya yang berjaya menghadiri dinner tersebut ialah Puan Ruzana Ibrahim , Puan Hasfariza Hamzah dan Puan Norliana Ramli. Tapi sayangnya Yana Ramly tidak dapat bersama kerana keadaan kesihatan yang tidak mengizinkan.

   
     Puan Ruzana Ibrahim.. muda kan dia. Dia 
     menjangkau 40an ye.
    
     Bersama Puan Hasfariza Hamzah. Dia dah        jangkau umur 37 tahun ye.
   

Bermula dengan aturcara makan dan kemudian saat di tunggu tunggu iaitu cabutan bertuah, yang bestnya semua orang akan dapat cabutan tu tapi siapa yang paling bertuah dapat la yang paling best IPHONE 6 dan IPAD best betul.

Aula dapat Shake and Take tapi Puan Ruzana dapat sebotol VIVIX tau! owh I am so jeleous. 
But lepas tengok apa yang kami dapat dalam Goodie bag untuk Coordinator ke atas tak jadi la nak jeles. hehe:)

       

Apa pun i feel like a superstar malam tu dan happy sebab dapat bawa suami dan anak anak bersama event yang bermakna tu. Sarhan buat hotel itu dah macam rumah sendiri la kan. Siap baring tergolek sana sini. Razim pulak happy sangat siap belasah 4 mangkuk Mushroom soup (nampak sangat mommy dia jarang masak mushroon soup tu). Takpa nama pun bisnes keluarga kan

    

    

     
Dan BERITA BAIK. Bagi yang nak turut serta DINNER ESKLUSIF ni ade lagi bulan MAY ni.
Kali ni lebih meriah dan saya nak bawa lebih ramai lagi bersama sama saya. Anda teringin nak TURUT SERTA di hargai dan diberi anugerah untuk kerja keras anda? Sertai kami di Amazing Millionaire untuk terus berjaya menuju ke puncak sama ade secara penuh masa atau pun secara part time. Pilihan anda. yang penting setiap ahli kami, akan diberi layanan dan di bimbing sepenuhnya oleh saya dan pastikan anda mencapai income 4 ANGKA dalam masa 6 bulan.

BERMINAT? HUBUNGI SAYA di aulakif@gmail.com mahupun wassap 012-2522007

Salam Sayang,
Nurul Aula
Mommy Razim,
Senior Coordinator
012-2522007
aulakif@gmail.com
Saya adalah pakar kecantikan anda.
 

Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign