February 17, 2015

Kelas Jutawan merungkai Cabaran Berbisnes kunci kepada Kejayaan

Salam malam. Ni kisah hari ahad lepas. Terlambat pula nak post. Memang kami di Amazing Millionaire selalu pastikan kami komited dalam menghadiri sessi kelas basic untuk mereka yang masih baru mengenali bisnes Shaklee.

Kelas ni kami buat di IOI Marriot Putrajaya. Best la kan hehe. Berjimba di hotel dengan pengisian ILMU yang amat bermakna buat saya dan warga Amazing Millionaire

   

Namun kelas pada Ahad lepas memberi kelainan dalam segi penyampaian. Kali ini kami lebih kepada perkongsian apa yang kami rasa, buat dan berjaya dalam tindakan tersebut.

Pelbagai kisah dan testimoni yang di kongsi membawa kami kepada 3 Kunci utama dalam bisnes ini.

1) Produk- rasai produk, jatuh cinta dengan produk

2) Berkongsi dengan orang lain pengalaman dan kebaikan produk yang kita dah rasa

3) Bina- membina network ataupun rangkaian bisnes dan berpegang kepada motto " HELP OTHERS TO HELP OTHERS"

Kelas kali ini saya berbangga kerana anak anak didik saya telah tampil dan berkongsi kisah mereka dan impak bisnes terhadap kehidupan mereka.

Cabaran berbisnes dengan Shaklee seperti wanita bekerjaya. Sudah tentu masa. Tapi Puan Hasfariza berjaya membuktikan jika ade kemahuan di situ ada jalan.

Wanita awet muda Puan Ruzana, menekankan shaklee effects yang beliau dapat lebih dari sekadar wang ringgit ia juga mengubah diri beliau secara spiritual. Lebih positif

Mak bangga dengan korang. Bulan ni anda pasti bersinar. Itu pasti.

Rahsia rahsia yang kami kongsi dan amalan amalan yang kami rasa berkesan untuk berjaya dalam bisnes adalah antara isi isi utama yang kami bawa pulang. Bahawa cabaran berbisnes ada di mana mana sahaja. Namun bagaimana kita bertindak terhadap cabaran tersebut lah yang menjadikan kami berbeza.

Kelas Basic Jutawan kali ni memang best, kerana perkongsian dari hati kami bawa ke hati.

Sehingga our next class. Inshallah lebih banyak kehidupan yang dapat kami sentuh Ameen.

Salam sayang,
Aula
Mommy Razim
Senior Coordinator
012-2522007
aulakif@gmail.com

3 comments:

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign