October 28, 2014

Dahi yang Glamour


Glamour dah dahi adik iparku. Dulu femes gara gara Produk Jerslin la ni dengan ST kosmetic pulak. Nampak tak gambar tu familiar tak? Cer KLIK SINI ketahui kisah sebenar. 




Dahi tu licin dari jerawat bukan lah kerana produk kosmetik tetapi ia adalah Shaklee effects dahi licin gitu. Nak tahu rahsia?  Mudah jer yang penting konsisten dan istiqamah ye.

1) Alfalfa- detox bahagian usus dan memastikan penyerapan supplement pembaik pulihan dapat diserap sepenuhnya. Ia juga bersifat alkali dan anti bakteria, agar darah juga dapat detox juga.

2) Vitamin- C- vitamin C amat penting dalam membaik pulih luka luka akibat jerawat dan menguatkan salur salur darah di bawah kulit.. Dan ia adalah sumber pembinaan kolagen agar kulit lebih anjal, cerah berseri

3) Mealshakes- sumber protien optimum yang menjadi asas kepada pembinaan sel sel. Juga membaik pulih sel sel yang rosak, dan memastikan sel sel sihat dapat menyerap nutrien dan minerals penting untuk kesihatan kulit secara keseluruhan

4) Vitamin - E- juga dikenali dengan vitamin cantik yang kaya dengan antioksida yang melindungi kulit dari agen penuaan. Berfungsi untuk merawat kesan parut dan memastikan kelancaran salur darah dan membekalkan cukup oksigen kepada kulit

Tu la dia rutin adik ipar saya selama 3 bulan lamanya. Nak cantik kan? Tapi hasilnya tu la dia shaklee effects.
Anda pun  hadapi masalah yang sama? Bertindak SEKARANG. Eih bukan la pakai ST. Sudah tentunya bertukar kepada Shaklee :)

Kalo lah penguna ST cosmetic terbaca post ni semoga anda turunkan lah ye iklan tu. Apa pun terima kasih kerana glamer kan dahi itu..

Dulu Jerslin, lepas tu ST hakikatnya ianya semua adalah  Shaklee selamanya :)


Salam Sayang,
Aula
Mommy Razim
Shaklee Independent Distributor
012-2522007
aulakif@gmail.com

Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign