July 27, 2012

Shaklee Nombor Satu di Dunia

Amboi begitu sekali kan claim die. Bukan nak memperbesar-besarkan tapi ini adalah kebenaran gitewww.
Jom kita kenali Shaklee dan mengapa ia terpilih menjadi warisan 50 tahun Syarikat Supplemen semulajadi di Amerika Syarikat. Diasaskan pada 1956 oleh Dr. Forest Shaklee, telah mendedikasikan hidup beliau untuk mencipta produk supplemen yang selamat, mesra alam dan berkesan.


Perbezaan Shaklee
Selama lebih 50 tahun, Shaklee berkembang dan mengekalkan Misi iaitu menyediakan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang dan kehidupan yang lebih baik untuk sesiapa sahaja. 


SENTIASA SELAMAT
Saintis shaklee mencari di seluruh dunia untuk sumber-sumber bahan-bahan semulajadi yang terbaik. Mereka juga menjalankan lebih 350 Ujian ke atas bahan-bahan Botani yang baru untuk                       logam berat, racun perosak atau mana-mana ratusan bahan tercemar yang berbahaya.
Secara teknikal, produk Shaklee tiada mempunyai, parabens, Triclosan, phthalates, sodium lauryl sulfat (SLS), natrium sulfat eter lauryl (SLES), 1,4-diaoxide atau propileno glikol. Kerana inilah Shaklee begitu yakin produk adalah 100% selamat.


Antara journal-journal yang menerbitkan kajian saintifik Shaklee ~ pic courtesy MommyLyna





SENTIASA BERKESAN
Shaklee memberi komitmen untuk membuktikan keberkesanan produk mereka dengan menerbitkan 100 kajian klinikal dan 90 daripadanya disiarkan dalam jurnal ulasan selaras yang membuktikan keberkesanan produk Shaklee. Lebih USD 300 juta dilaburkan untuk Research and development
Keberkesanan produk ini dibuktikan dengan 54 pingat emas Olimpik yang di menangi oleh atlet yang mengunakan produk Shaklee. 

Shaklee juga menjalankan satu kajian pada 2007 di panggil " Shaklee Landmark Study"  dengan usahasama penyelidik dari UC Berkeley menunjukkan mereka yang mengambil Shaklee memiliki tahap kesihatan yang lebih baik dari mereka yang tidak berdasarkan 4 penanda biologi ini.






SENTIASA MESRA ALAM
Dr. Forest Shaklee mengasaskan syarikat dengan PRINSIP HIDUP HARMONI dengan alam sekitar. Prinsip ini diteruskan selama 50 tahun kemudian dan ia adalah syarikat pertama di dunia yang mendapat sijil IKLIM  Neutral dan benar-benar mengimbangi pelepasan CO2, mengakibatkan kesan bersih sifat terhadap alam sekitar. Pembungkusan bagi setiap vitamin shaklee adalah bebas bisphenol-A phthalates dan dakwat toksik dan mengandungi bahan kitar semula.
Kerana bukan semua supplemen adalah sama yer, kerana yang sintetik mungkin membuatkan anda lebih sakit.
So bagi anda yang masih keliru nak pilih mana satu supplemen pastikan ia adalah yang SELAMAT, BERKESAN dan MESRA ALAM.


Love,
Mommy Razim
Nurul Aula
Shaklee Independent Distributor
012-2522007
aulakif@gmail.com



Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign