November 27, 2011

1433H ~TAHUN BARU IMPIANKU TERCAPAI..

Salam Maal Hijrah 1433H kepada sumer umat Islam di Malaysia. MOga-moga Tahun ini kita akan berhijrah ke arah yang positif dan kejayaan.


Dalam mencapai kejayaan tiada ape yang boleh menghalang kecuali minda kita. Jika kita ubah pemikiran kita untuk KITA BOLEH… Pasti BOLEH. Jika positif yang kita fikirkan sumer pasti akan menjadi kenyataan.


Kita perlu berhenti berharap tetapi kita perlu mula bermimpi dan mimpi itu akan mengerak kan kita untuk berusaha dan PERCAYALAH dengan mimpi itu akan mula USAHA dan DOA yang kita iringkan semua yang kita fikirkan akan TERCAPAI.


Seperti kata MENTOR saya,  selalu tanamkan dalam fikiran kita contohnya "saya suka Rumah Mewah", Kita akan selalu nampak rumah banglow mewah di sana sini, tetapi kiti specific kan mimpi kita kepada saya mahu rumah banglow di Damansara Heights. Jika kita katakan dengan sepenuh hati setiap hari, lama kelamaan ia akan menjadi kebiasaan dan dengan sendirinya akal kita akan mencetus supaya kita melakukan sesuatu untuk mencapainya. Iringi usaha kita dengan DOA dan TAWAKAL, PASTI semuanya akan tercapai.


Semua BErmula Dengan Impian, USAHA+DOA= MENJADI KENYATAAN


Jadi Impian saya ialah ~gambar saya godek kat Google
HIdup Sihat Bersama VITAMIN SEMULAJADI~SHAKLEE la!!




Rumah Banglo dengan Taman Luas




Hiasan Dalaman Mewah


Kolam Renang dengan suasana tenang
Audi Q7
Dan yang PALING UTAMA KELUARGAKU,


Beautiful Family
So mari kita same-same tuliskan impian kita, mula bermimpi dan berusaha  ke arah mencapai impian kita.


Jangan lepas DOA dan BERMOHON kerana sesungguhnya DIA yang menentukan segalanya buat kita.


Akhir kata SELAMAT TAHUN BARU, Maal Hijrah 1433H. Semoga Impian anda menjadi Kenyataan seperti saya!


Love, 
Mommy Razim
Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign