January 10, 2014

37 Weeks dan Menunggu Hari… Bersedia ke nak PAntang NIE??

Punyala lama tak update blog 2014 ni resolusi baru nak update blog nak share ILMU tentang supplement, macam mana nak buat income dengan Shaklee dan of coz sharing about my darling children.

so Alhamdulilah dah 3 hari so far at least adalah  at least satu entry untuk pengikut setia saya. Thank you ye sebab teruskan bersama Mommy Razim. Now kena tukar nama dah sebab dah ade sorang lagi coming soon. :) 

Yes dah sampai 37 minggu pun dan kira nya tinggal hari jer la nak sambut kedatangan adik Razim. dah scan dah pun hehe:) nak tahu supriseeee.. nanti akan aula update di FB dan blog.

Dulu rugi sangat tak start blogging masa razim at least simpan sket kenangan masa kelahiran RAzim kan. takpe better late than never kan…

So MOmmy dah pun beli baju baby, Daddy pun beli, Nenek pun beli hah banyak la baju adik kan..
Hehe.. tak sempat nak snap semua baju baju dia.. Tapi shopping beriya la mase YES 2013 haritu kat mothercare…

NIe antara tangkapanya..

Memang alamatnya masih lagi perlu dishop. tunggu Bonus Shaklee Masuk minggu depan yipee Raya..


So Set Berpantang camne plak.. Eih of coz tu awal awal dah sedia.. Set berpantang dengan SHAKLEE 
NIe yang asas la harus ada..




BAsically set asas ini untuk memastikan tenaga ibu selepas bersalin terjaga, luka- luka cepat di baik pulih dan emosi ibu semasa berpantang berjaga. Dan sudah tentula penyusuaan ibu boleh dimulakan secepat mungkin, tanpa perlu risau tentang effek jamu jamuan pada penyusuan ibu.

Ramai yang tanya berkesan ke set berpantang nie? Sejujurnya? Saya sendiri tak sabar nak mengalaminya sebab banyak betul review kat luar sana yang lebih suka guna SHAKLEE sebagai set berpantang untul dalaman. Masa bersalinkan Razim, Saya memang tak kenal SHAKLEE lagi

Untuk pengecutan RAHIM dan merapatkan kawasan kawasan kewanitaan eloklah DITAMBAH dengan ALFAFLA COMPLEX. Owh memang elok sangatla kan promosi pulak bulan nie. 

Untuk luaran pulak.. Ibu mertuaku memang sayangkan saya sampai belikan saya SATU SET PANTANG DARI AMWAY… Hah tu dia.. hehe alhamdulilah takyah nak pikir nak beli beli untuk luaran. 


COurtesy of Google

Set nie sememangnya lengkap la tapi saya tak berapa suka Jamu ( akan effek penyusuan bayi)  dengan minyak yang ada dalam dia tak cukup panas untuk badanku. So plan nak beli Krim Mustajab HAlia hah hamikkkk panasss terus.

Tapi yang lain macam param, mandian herba, cucian herba hah memang syok. Overall I takde masalah dengan SET nie cuma yang makan2 Saya takkan makan la. sebab SHAKLEE dah adekan..

Owh eksaited pulak kali nie nak berpantang. Sebab tak sabar nak rasa dan alami perbezaan berpantang dengan SHAKLEE dan yang paling best ada little Helper (Azib Razim la sapa lagi).

So doakan k semoga semua berjalan lancar. Bersalin dan Berpantang. wuhuuu...


Love,
Nurul Aula
Amazing Mommies





Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign