July 28, 2012

Ekzema, Ezuin dan ESP

Sememangnya ESP adalah antara produk yang paling saya suka dan ia adalah Produk terhangat di sini ;)


Mula- mula saya terima sms Cik Ezuin nie; nampak betul beriya-iya nak cuba ESP. Katanya baca dari my blog ESP works for Eczema.
Yes sebetulnya sememangnya Protien adalah antara asas yang amat penting untuk pembinaan sel2 sihat.
Yang ini saya petik dari our exclusive group (nak tahu sila email yer). Nick name Ezuin nie Senyum Selalu.








Wah sememangnya teruja betul saya terus saya sms Ezuin untuk mendapat kepastian and sememangnya beliau memang berpuas hati dengan effectnya. Yer semuanya perlukan kesabaran dan sudah tentu penjagaan makanan juga amat penting.  She nows have become a fan of Shaklee ESP.
Thank you Ezuin for Sharing.
Semoga anda teruja seperti saya juga.
Selamat Berpuasa semua..
_________________________________________________________________________________


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.


Love,
Mommy Razim
Nurul Aula A'Akif Fadzil
Shaklee Independent Distributor
012-2522007
aulakif@gmail.com
Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign