April 3, 2012

Dulu gemuk dan berjerawat dan kini….Hilang 5kg dalam kurang 2 Bulan dengan BONUS POINT!!

"
owh my memang saya sangat teruja membaca testimonial dari customer SETIA saya.  Pertama kali dia sms saya. Hati saya begitu tersentuh kerana die seperti hilang semangat dan begitu sedih dengan keadaan dirinya.. Kulitnya berjerawat dan berat badan naik mendadak setelah die berhenti mengambil supplemen pengurusan badan….

Dan syukur kini dia telah bertemu dengan jalan penyelesaian dengan SHAKLEE. Jom baca kisah perjalanan beliau dengan pengambilan
CINCH+ LECITHIN+ HERBLAX+ OMEGA



Saya juga terima sms dari dia 

" Kak thankfully good…. agak berdebar2 bila nak consume Shaklee, takut pengalaman lama berulang lagi sebelom ini dengan XXXX, macam yang saya share dengan kak first2, I cried infront of my roomate exp dengan tengok muka naik teruk, sekrang speechless mula elok, badan lose inches, weight lose slowly dengan CINCH, heblax n lecithin, Thanks kak, this year Shaklee bring hope again to me, sendi paha pun kurang sakit ngilu… Januari mmg terasa kalo duduk lama kat ofis"

"Morning kak, happy I… semalam colleague office tanye cam mana jaga kulit muka licin, jerawat takde… saya kata pakai produk yang sama and add supplements SHAKLEE.. Saya tak sangka kulit muka jadi sangat elok. 40 hari guna… share2 jugak dengan colleaugue semalam. Thanks"


Dan akhirnya beliau share juga secret regime beliau untuk hilang 5 kg dalam 40 hari..


Im happy when I have  a happy Customer… 
_________________________________________________________________________________


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit


Love,
Mommy Razim
Nurul Aula A'Akif Fadzil
Shaklee Independent Distributor
012-2522007
aulakif@gmail.com
Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign