March 14, 2012

Berkira nak buat pelaburan anak?? Pokok Durian tak tumbuh dalam Sehari

Pokok durian la pulak kan?? Bukan hape bila bercerita untuk masa depan anak-anak rasenya most mak bapak memang nak kan anak berjaya la tu la hini la. Tahukah anda bagi perkembangan otak anak-anak bermula dari pemakanan nya.

Setiap hari kita terdedah kepada radikal bebas baik dalam pemakanan mahupun udara yang kita sedut. Untuk mendapat persekitaran macam zaman tok nenek kita bukan nya mudah. 
Setiap hari anak kita pula dihidangkan dengan fast-food yang tak habis bermain di media elektronik dan cetak yang mempengaruhi habit makan mereka.

Ini termasuk la si kecik saya Razim pantang nampak McDonald, mesti dia kate Fuddd mummy, ade ke patut Mc-Donalad jadi  makanan. Oh no no no.
Memang setiap hari saya pastikan Razim akan mendapat nutrient secukupnya dari makanan rumah dan juga supplement tambahan seperti meal shakes dan Omega guard. ----> Vitamin Buat si Manja

Lagi-lagi lepas baca testimonial Puan Nani nie:) tentang kawan nya yang penjadi penguna tegar SHAKLEE sejak kecik. Memang tidak di nafikan perlu la belajar and so on tetapi pemakanan yang baik memastikan perkembangan otak yang sihat serta membantu memberi fokus pada anak juga. Kerana kurang nya kosentrasi pada anak2 pada pembelajaran memang berpunca dari otak yang lemah.

Bila baca komen-komen kat atas nie dan bila saya lihat ia nya consistent pada  anak saya sendiri sangat peka dan fokus dan cepat belajar. hehe:) tetiap hari bangun "Mummy Books sambil amik buku suruh saya membaca untuknya. Dia masih kecil tapi keletahnya memang mengagumkan saya. 


I know I am at the right track insyallah. Ini pilihan saya dan saya tahu hasilnya bukan boleh di lihat dalam sehari dua tapi over time (kawan Puan Nani pun 18 tahun ok!!). Semua adalah ketentuanNYA juga. Apa pun saya akan terus mendapatkan yang terbaik buat anak saya. 
Anda BAGAIMANA?
_________________________________________________________________
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit




Love,
Mommy Razim
Nurul Aula A'Akif Fadzil
Shaklee Independent Distributor
012-2522007
aulakif@gmail.com


Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign