December 24, 2014

TESTIMONI : Hilangkan Parut Campak dalam 5 HARI

Ramai jugak yang pm Mommy tanya pasal nak rawat parut campak kan. Memang agak sedih bila berparut susah ok nak hilangkan.

So bila Master Herny share kisah dia kat group memang syok sangat. JOm baca apa dia cerita.

SUMBER
_____________________________________________________________________________

       


gambar di atas tu adalah gambar saya sendiri.

masa bulan 2 hari tu saya terkena demam tinggi. kebetulan masa tu saya berada di makkah. ya Allah risau sangat. kemudian bintik2 campak tumbuh.

masa hari nak balik malaysia, saya mandi dengan air zam2. memang keluar banyak bintik2 campak.

nasib baik tak kena kuarantin kat airportz sepanjang di mekah saya cuma ambil vitamin C dan nutriferon. selain tu untuk tenaga saya ambil cinch tea.

sampai di KLIA husband datang jemput dan balik ke penang. masa tu dah keluar bijik2 campak 1 badan. miangnya memang tak terkata.

sampai nya di penang saya ambil shaklee secara "intensive"

untuk muka saya rajin kan diri untuk kerap cuci muka dengan pencuci nutriwhite. kemudian saya "bedakkan" dengan ESP. ESP saya campur sedikit air dan sapu kemuka dan tubuh. rasa sejuk je.

kemudian malam saya sapukan minyak vitamin E ke tempat2 yg berparut.

untuk dalaman pulak saya ambil VIVIX, collagen, ESP dan vitamin C

alhamdulillah..
dalam 5 hari je muka saya beransur pulih. dan lepas seminggu dah ok dan macam tak kena campak je...
________________________________________________________________________________

Syukurlah bulan ni promosi Collagen, Vitamin C dan E boleh la nak mengorjeskan kulit uols. dan promosi tinggal 6 hari lagi k

Untuk  tempahan dan mendapatkan khidmat konsultasi boleh hubungi saya di aulakif@gmail.com @ 012-2522007
* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit
Salam Sayang,
Mommy RazimSarhan,
Aula
Senior Coordinator Shaklee
aulakif@gmail.com
012-2522007


Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign