December 24, 2014

Dulu Kini dan Selamanya Shaklee ~Perjalanan 4 Tahun MOmmy Razim

Hi korang, korang buat apa sekarang? Alhamdulilah saya masih setia dengan SHAKLEE, saya berkongsi tentang kebaikan Shaklee kepada mereka yang memerlukan dan sudi mendengar atau membaca blog saya ni.

Berkenalan dengan Shaklee sejak 2010, tapi mula aktif berkongsi tentang Shaklee pada 2012. Yang membuatkan saya mula jatuh cinta ialah bila mama sudah mula boleh berjalan dengan baik selepas mengamalkan Shaklee 3 bulan. Best sangat rasa masa tu. Target hidup nak makan supplement secara percuma.

Syukur Tuhan berikan lebih lagi. Income sampai 4 angka. Free trip ke Kota Kinabalu ( tu entry lain la ye). Dan paling membanggakan ialah saya berjaya membantu ramai orang di bawah didikan saya menikmati pendapatan 4 angka bersama Shaklee. Memang best sangat rasa.


Datang dan Pergi

Owh ni perkara biasa isu isu panas tentang produk la, company la, memula memang la meloncat sikit tapi dah jadi seperti isu berbangkit setiap tahun ada saja. Namun macam air laut jugak ade pasang surutnya.  HUjan lebat pasti jugak berhenti dan cahaya matahari pulak keluar kan (aloh dah macam novel la pulak).

Dengan support group yang hebat dan kuat di bawah pimpinan Jutawan, lahir lah Amazing Millionaire. Syukur Alhamdulilah. It is always great to move forward no matter what people say or do.

Banyak ke dapat $$$??

Amboih soklan kan. Tapi itulah hakikat setiap usaha itu pasti nak tahu habuan hasil nya. Kerana saya juga begitu sebab kerja penat penat tak dapat hasil macam mana kan? Tapi selepas berkenalan dan aktif dalam bisnes ini, duit bukan lagi ukuran pertama walaupun dengan bonus Shaklee itu saya berjaya langsaikan hutang kereta, hantar Razim ke sekolah lebih baik dan buat simpanan untuk hero hero saya. Sangat sangat bersyukur. Walaupun Gaji berkerja jauh lebih cukup, namum menyimpan dan menambah nilai hidup yang saya saying memang tak terucap dengan kata kata.

Konsisten income 4 angka setiap bulan memang amat memuaskan hati saya. Namum saya perlu bantu lebih ramai lagi rasa apa yang saya rasa.

Naik Turun Dalam Shaklee

Setiap yang baik dan syok tu memang memerlukan pengorbanan yang hebat dari sesiapa sahaja. Tiada benda dalam dunia ni yang PERCUMA  ( no such thing as free lunch). Begitu juga bisnes MLM Yes Shaklee adalah MLM. 

    

Ada naik turun nya, cabaran masa, cabaran customers, sales dan anak bisnes. Itu adalah lumrah dalam berniaga. Siapa bilang berniaga itu senang? Bohong namanya, Tapi HASILNYA BERKEPUK KEPUK itu saya sangat sangat setuju.


Ke mana saya Selepas INI?

Saya sudah pasti akan kekal bersama Shaklee dan aktif kerana di saat saat ekonomi goyah, Shaklee tidak pernah gagal membayar BONUS dan berhentikan orang bekerja. Yang penting kenal system dan teknik yang betul untuk berniaga Bonus 4 -5 angka bukan lagi mustahil.

Eksklusif bersama Amazing Millionaire di bawah paying JUTAWAN, kami menyediakan program 5 bulan untuk menikmati income 4 ANGKA dengan teknik dan cara yang betul.

Saya yakin saya pasti pergi jauh dan takkan berpusing kembali.


Love,
Aula
Mommy Razim Sarhan
Senior Coordinator
012-2522007
aulakif@gmail.com


Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign