January 14, 2012

TRAVEL DARI KLUANG-JB SETIAP HARI memang melesukan… Akhirnya Julia menemui penawar!!

Salam malam Jumaat semua.. Sering saya terbaca nota-nota di FB rakan saya letih la stress la dan yang paling common sekali susah nak tidur malam kerana penat dan lebih-lebih lagi ibu-ibu yang menyusukan anak.
Semalam saya tersenyum membaca sms dari Puan Julia.






Puan Julia tidak terkecuali dari menghadapi masalah ini, bila mula-mula die menceritakan masalah dia pada mama (my mom satu office dengan dia) terperanjat jugak dengar yang die travel dari Kluang-JB setiap hari.

Bila di fikir-fikir balik memang la jauh ok! Tambahan pula Julia baru sahaja menimang cahaya mata baru.
Maka penatnya dapat saya bayangkan.
PErmulaannya Ibu ini hanya ingin mencuba SET-B dalam usaha menjayakan penyusuan buat anaknya.
Alhamdulilah bulan ini ade pulak promosi OSTEMATRIX dan saya tidak ragu-ragu mencadangkan option ini pada beliau.



Bagaimana anda tahu anda perlukan kalsium magnesium dalam keperluan harian anda?? Cuba buat self check dengan menjawab soalan-soalan ini: (sumber)


  1. sering keletihan
  2. sering mengalami sakit belakang
  3. anggota badan sering cramp
  4. sakit bahagian leher dan tengkuk
  5. tumit kaki pecah dan kasar
  6. susah bangun tidur
  7. sakit kepala yang kerap @ migraine
  8. sering sakit gigi
  9. Ibu yang menyusu : anak yang disusukan sepenuhnya dengan susuibu lambat tumbuh gigi.
  10. Ibu yang menyusu : perlukan kalsium, susu berkurang terutama semasa PMS atau mula menurun
Jika anda mengalami mane-mane simptom di atas, anda adalah disaran kan mencuba ostematrix sebagai supplement tambahan dalam diet anda. Ambil peluang untuk mendapatkan harga hebat hanya dengan menghubungi saya!


Pengambilan konsisten sebanyak 4 biji setiap hari  sememangnya dapat dirasai hanya dalam beberapa minggu. Saya boleh beri jaminan anda akan merasa perubahan nya. Tetapi pengambilan dengan SET OPTIMUM adalah digalakkan untuk mendapatkan result yang lebih baik!


Tapi pengambilan dan jadual adalah penting. Bak kate mentor saya " Makanlah dengan ilmu barulah berbaloi rezeki yang kita belanjakan untuk kesihatan"


Akhir kata you are what you eat! Take a step to a healthy living…
___________________________________________



Untuk khidmat konsultasi dan tempahan produk SHAKLEE sila hubungi saya di aulakif@gmail.com atau
 012-2522007


* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.



Love,
Amazing Mommies
Nurul Aula A'Akif Fadzil
Shaklee Independent Distributor
012-2522007
aulakif@gmail.com


Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign