May 31, 2011

HEY SUKAHATILAH!!!

heheh:) hah macam marah pulak kan?? OWh tidak ade maknanya nak marah2…
Cuma sometimes hidup nie kan penuh ngn orang yang busy body kan!!


Tapi apa yang penting hidup kena diteruskan orang mengutuk orang mengata… kita jangan ambil peduli sebab setiap kutukan dan kata2 yang kurang enak tu tak sepatutnya menarik kita ke bawah tapi mengangkat kita ke tahap yang lebih baik..


Kerana dengan adanya kutukan2 itu akan memberi kita kekuatan untuk push ourself over the LIMIT..
Barula bermakna hidup nie kan…


Nak mengata MELAYU suka menjatuhkan karang ade pulak yang terasa.. tapi macam BETUL pantang tengok orang lain lebih mesti nak kutuk…


Hey SUKAHATILAH die nak berjaya ke nak pakai MERCEDES ke..
Yang penting tu sepatutnya menjadi MINYAK TANAH dan mancis PEMBAKAR SEMANGAT untuk anda BERJAYA JUGAK!!


The question you should ask yourself, If they can do it, I can do it too. 
Tuhan kurniakan aku anugerah yang sama dengan die nape tak boleh pulak??


Betul tak?? Tujuan Saya tulis entry nie pagi nie?? Tujuan saya ialah untuk bagi semangat baru pada mereka yang asyik DOWN tu… 


BUAT TIGA PERKARA INI SEKARANG!!


1) Bangun dan cari cermin kalo boleh yang boleh nampak seluruh tubuh anda


2) Tengok diri anda dalam cermin tu.. Bayangkan diri anda berjaya dalam mencapai impian anda (ala-ala harry porter tuh!)


3) Cakap kat bayangan anda yang anda ok, anda semangat dan anda cantik ke hape ke… tapi mesti positif…


heheh:) Insyallah semuanya akan ok…


So biarla ape orang nak kate yang penting kita happy dan berjaya dalam ape yang kita nak lakukan k!


Maklumat Penting:

Walaubagaimanapun  semua tawaran dan pek mini ini hanya boleh di dapati secara esklusif dari saya dan jaringan saya iaitu Euphoria GBS. Ia TIDAK di tawarkan/ di jual / di sediakan oleh mana-mana di Malaysia.  Sebarang penolakan pihak lain tidak menjadi tanggungjawab kami.
Harap Maklum.



Anda bagaimana? Mahu mencuba vitamin Shaklee? Dapatkan Harga ESKLUSIF  dengan email saya  aulakif@gmail.com atau sms kan kepada saya 012-2522007.




Love,
Mommy Razim
Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign