November 20, 2013

Testimonial GLA ~Berita Gembira Kecutkan Cysts dan Hamil~

Alhamdulilah 2 hari lepas jer dah 3 berita baik yang saya dengar. Semua dari Customerku. Niat asal nak kecutkan cycts sekali terpregnant pulak. 

Wah wah alhamdulilah. Now bila dah pregnant perlulah take care kesihatan ketika hamil pula. Jom baca kisah  Puan Ida nie:



Mesti korang tertanya tanya apalah yang di consume oleh customer kesayangku nie kan?

__________________________________________




___________________________________________

Alhamdulilah manusia hanya berusaha tapi yang selebihnya kita serahkan pada yang maha berkuasa.

Puan Ida nie ambil set penuh untuk kesihatan beliau namun niat utama beliau ialah nak kecutkan Cysts

Supplement yang di sarankan bagi mereka yang mempunyai masalah cycsts ialah 


1) Vitamin-E- Adalah dikenali sebagai antioksida dengan kuasa melindungi sel sel tubuh dari teroksida dan menyebabkan penuaan cellular antara punca pertumbuhan tumor mahupun kanser.

2) Vitamin-C- Bertindak sebagai antioksida yang  melindungi tubuh kita dari serangan radikal bebas di dalam tubuh. Melindungi tubuh dengan meningkatkan immune sistem dalam tubuh

3) GLA- Bertindak sebagai pengawal atur hormon di dalam tubuh yang pabila berlaku ketidak seimbangan, kitaran haid yang tidak teratur. Kandungan Vitamin-E di dalam setiap kapsul GLA memastikan GLA juga bertindak sebagai antioksida terhadap tubuh, dimana ketidakseimbangan hormon dan serangan radikal bebas dalam badan menyebabkan pertumbuhan sel sel abnormal di dalam tubuh


Yes antara punca berlakunya Cycst adalah disebabkan pengambilan ubat ubat kesuburan yang tidak teratur dan ketidakseimbangan hormon di tambah pula dengan gaya hidup yang tidak sihat. Jika tidak dirawat segera boleh membesar dan menyebabkan blockage dan sukar untuk hamil. 

Shaklee GLA Complex adalah antara supplement yang disyorkan di samping vitamin antioksida yang lain seperti Vitamin-C dan Vitamin-E. 






Untuk khidmat konsultasi dan tempahan produk SHAKLEE sila hubungi saya di aulakif@gmail.com atau
 012-2522007





* Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang jenis penyakit.


Salam Sayang,
Aula@ AmazingMommies



Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign