December 1, 2011

Isteri Bersih~ Suami Bahagia-Jom Baca Testimonial Puan D selepas consume ALFALFA COMPLEX!!

Salam malam hehe:) Pepagi kekadang baru idea datang. Semalam saya ade terbaca tentang bagaimana kerbersihan isteri itu amat penting dalam hubungan suami isteri. 
Setiap wanita ade yang bertuah ade pula yang banyak cabaran nya menghadapi hari-hari mereka. Ini termasuklah penyakit2 yang selalu menghantui dan kadangkala boleh merusakan hubungan intim suami isteri.


Picture Credit to Google

Keputihan adalah antaranya yang amat tidak selesa jika di biarkan tidak terawat boleh menyebabkan kegatalan, dan jangkitan yang sudah pasti akan menggangu hubugan mesra dengan suami,
________________________________________

Alfalfa juga dikenali sebagai HERBA cinta kerana ia boleh membantu dalam kehidupan SEX anda. Bagaimana??
Ia mengandungi phytoestrogens yang membantu mengurangkan simptom2 PMS dan menopause di kalangan wanita dan sifatnya yang membersih (DETOX) pula membantu mengurangkan kekembungan. Kandungan alfalfa juga menghindar dari berkumpul di dalam arteri dan memastikan pengaliran darah lebih lancar keseluruh tubuh. 
"Anti-flamimatories" atau penghalang pembengkakan dalam ALFALFA juga membantu mengurangkan pembengkakan PROSTATE dikalangan LELAKI. Alfalfa adalah selamat dimakan oleh semua orangkecuali penghidap SLE. via ~www.findarticles.com~
_________________________________________
Bercakap dari pengalaman sendiri sememangnya ALFALFA adelah HOT PRODUK baik bagi ibu menyusu ataupun yang ingin merawat permasahan wanita. Baca saja testimonial Puan D (name dirahsiakan atas sebab-sebab peribadi)

Alhamdulilah bukan main seronok puan D hihu.. Memang best bila semuanya BERSIH kan??
Hehe:) . 

Anda ade masalah2 ingin kongsikan dan merawat permasalah wanita anda??
Call jer saya malu?? Sms saya 012-2522007

Akhir kata LETS MAKE ONE STEP AHEAD TO A HEALTHY LIFE

Dah awal pagi kena sambung TIDUR later nak kerja!
_______________________________________


* These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration. These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Love,
Mommy Razim
Nurul Aula A'Akif Fadzil
Shaklee Independent Distributor
012-2522007
aulakif@gmail.com

Komen
0 Komen

No comments:

Post a Comment

Mommy Razim and Sarhan Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign